Denize

Ja jag har börjat prova vara utan Lergigan några dagar men har alltid fått kasta i mig en pga sjukt illamående.
Prövade även idag att hoppa över
 men nyss gjorde jag en skitgod omelett och han få i mig halva innan det var dags för toaletten :/
 *Arg* När man för en gångskull göra en hel omelett utan hål som smakar gott ska man behöva kräkas upp skiten...
 Så det var bara att stoppa i sig en teblett och äta upp det som var kvar.
Men V35 och kräks fortfarande fan vad drygt de är!!
Tur att det inte är så lång tid kvar nu <3


Idag är det föräldrargrupp åxå sista gången tror jag de är ?!?
Dom har iaf god saft där :D ..


Sen blir det vell nån mat och slappa bara..

Älsklingen går i tankarna på att sälja skotern ?!?!

Iof har han åkt skoter så jävla många år så det är ju inte lika roligt längre.
Och dom som kör häromkring kan inte köra så lederna är så dåliga..

Sen dröjer det ju nått år innan jag å barn kan följa med ut ..
För lite storlek vill man ju ha på barnet innan man ger sig ut på grilltur och sånt....

Så nu ska han börja åka skidor på vintern säger han .
En annan har ju aldrig åkt skidor men det verkar ju kul iaf.

Sen byts skotern ut mot vattenskoter förmodligen
kan ju bli spännande :P ...
Verkar kul men jag är så skraj för vatten så jag stannar på land :)
Men ja byta leksak lär man ju få göra ibland bara han är nöjd så ...




Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Jag åt lergigan till vecka 35 sen blev det bättre för mej sista veckorna, så hoppas det släpper även för deJ!

2010-01-28 @ 22:24:34
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Tezz

Mådde oxå illa ända till sista månaden när jag väntade Kasper. Åt tabletter och blev bättre, men sista veckorna gick det över. Håller tummarna för att det släpper för dig oxå snart så du får lugn o ro de sista veckorna :-)

2010-01-28 @ 23:28:14
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0