Denize

Idag har vi varit ute å lekt jag och hundarna.
Rex får stanna hemma med mig tills hans eksem är borta eftersom husse inte har tid att se efter honom lika bra på jobbet, Så han smiter iväg och kliar och slickar sig så han aldrig blir bra.
Så nu får han vara hemma med tjat mamma som är på honom som en hök ;)
Och så har han en sån fin rosa tröja på sig för att han inte ska kunna klia sönder sig :).
Var den enda tröjan jag hade i hans storlek hemma .
Den hade Engla haft tidigare.



Om ryggen pallar ska jag damsuga snart, Katterna river omkring kattsand jämt.
Så man får det under fötterna sen är det i hela lägenheten.
Och Rex har tuggat sönder nån leksak så det ligger trådar överallt.


Senare idag ska vi på föräldrargrupp åxå.
Skulle få se en förlossningsfilm idag.
Ja jag vet inte helst vill man vara lite ovetande om vad som händer
så man slipper oroa sig ;)
Bättre vara lite ovetande haha.
Men jag är inte ett dugg orolig än... Och det är ju skönt.



Ne ska vell kolla om min kära snabeldrake vill jobba lite med mig så det bli rent och fint..




Någon som missuppfattat vad som är till katter och inte till hundar :)



Kommentarer
Postat av: anneli

vilke fin hund!

2010-01-22 @ 07:20:47
URL: http://annelimedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0