Denize

Smartast.nu skrev nyss ett inlägg men råkade ta bort hela texten :P .
 Var inte så mycket och inte nå intressant men jag hade ju skrivit nått iaf.

Sitter och funderar på lunch blir nog bara typ nudlar eller något idag.
Ska ju göra korvstroganoff med bulgur senare .
Och jag klarar mig till dess på nudlar.
Så tråkigt att laga mat till sej själv.

I magen hickar det för fullt jag förstår inte hur man kan hicka så mycket
minst 5gånger per dygn skulle jag tro.
Men då känner man iaf att hon är där :)
Hellre hicka än odm fasansfulla revbens kickarna hehe.


Datorn har hitills funkat felfritt på sin nya plats och vi hoppas det ska hålla i sig.

ne ska nog kila och prata lite med disken innan maten ..



Kommentarer
Postat av: mikki

vad äter du för järntabletter då? Är dom svaga.. eftersom ditt blodvärde ligger under de normala hela tiden ?

2010-01-20 @ 17:37:57
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0