Denize

Ja nog har man haft strul med datorn IGEN haha.
Såhär ligger det till...

Datorn vi har haft nu har haft en massa konstiga oförklarliga fel.
Vi har fått bytt hårdisk grafikkort ljudkort och ominstalerat hela datorn.
Men endå fortsatte den att krångla.
Pappa som jobbar som IT-tekniker och kan ja det mesta om datorer
var här flera gånger och fixade så den funkade ett par dagar sen kom de nå annat fel.
Så det var aldrig samma fel som återkom utan det var nya.
C började säga att det var fel på "hörnet" datorn står i eftersom vi aldrig haft problem innan vi flyttade den.
Vi fick en ny dator av pappa som det garanterat INTE var nå fel på.
Så igårkväll skulle C visa en sak på datorn så jag ställer mig bakom honom.
Då smäller det till så både han å jag nästan flög i luften.
Det visar sig att batteriet i musen exploderat.
Hallå hur jävla otur kan man ha?!?
Eller kanske det är någon form av "energifält" som gör att allt går sönder (typ spöken) .

I vilket fall så hålls ett nytt databord på att skruvas upp nu på ett annat ställe :D
Alltså datorn får flytta så får vi se om grejerna håller :P

Skummt....



Idag har jag varit till Arbetsförmedlingen sen skulle mamma på nå möte så medans jag väntade på henne
tog jag å Devil en längre promenad runt i Gävle.
Sen åkte vi till barnenshus och kikade.
Finns ju hur mycket fint som helst man skulle vilja ha.
Men frågan är vad av det man igentligen behöver å vad som är onödigt ;).

Väl hemma slocknade jag av på soffan och sov nästan 3timmar :S .
Märktes tydligt att jag slarvat med järntabletterna börjar bli sådär väldigt trött.
Men nu har älskade köpt nya såna åt mig så får pula i mig fler nu .
Har ju väldigt dåligt blodvärde och har haft hela graviditeten.
Men det var lågt redan innan jag vart gravid .
Men nu ligger det på ca 90 och borde vara över 120 :S.



Nu blir det soffan tror jag ..



Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Har hört om en annans om hade precis samma problem som er och då var det just energifält. Så prva byt plats på datan :P

2010-01-20 @ 08:57:42
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0