Denize

Idag har jag varit till BM och fick glada besked :D
Järnvärdet har ordnat upp sig och såg fint ut...
Äntligen som jag har kämpat !
Allt annat såg åxå fint ut och jag låg precis på kurvan.
Lillan har fixerat sig med huvudet neråt men det visste vi ju redan.

Fick fylla i några papper som skulle skickas till förlossningen om bedövning m.m .


Efter besöket hoss BM åkte jag och mamma till Dollarstore
för att kika om ett par tavlor.
Givetvis var dom slut.
Fick med mig 2 stycken 2pack bodys
och 2 två pack med byxor
jättesöta saker och varje två pack kostade 50kr
Så fyra bodysar och fyra byxor för 200 
inte illa pinkat.
Och ett par söta varma vantar för 20kr.


 

har ju sagt att jag ska handla kläder när bebis är ute och inte före.
Men hittar man så billigt och sött så måste man hehe ;)
Lär ju gå åt endå.
Har typ inget i storlek 50
från 56 å uppåt har vi rätt mkt saker som folk kommit med....





Idag tycks skotern ryka åxå :(:(
Kommer nån efter fyra ..
Tråkigt ....
Men samtidigt nyttjar vi inte skotern som vi borde. så lika bra att sälja.


Lyssnar på Nordman nu..
Är det någon som har mysig röst så är det Håkan Hemlin.
Fan jag lyssnar nästan aldrig på musik nu för tiden :O .
Förut lyssnade man ju jämt ...


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hej. Tänkte bara berätta att den svarta bodyn med grodan på fick Colin i present och när vi tvättade den så missfärgade den allt i maskinen och det blev liksom svart ludd som man inte fick bort på den andra tvätten. Så du vet :P

2010-02-01 @ 18:42:58
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Vad fina bodysarna var! Jag älskar grodor! HAHA. fanns dom i större storlekar oxå?

2010-02-01 @ 20:58:34
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Tezz

Jättefina kläder! Dollarstore är toppen, finns så mycket roligt där som dessutom är bra prismässigt.

Skönt att du fått upp järnvärdet!

2010-02-02 @ 17:57:10
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0