Denize

Efter 5timmars sömn på soffan var jag rätt trött så passade på att skicka karln på att dammsuga och jag la mig i badet.
Låg där ända tills vattnet blev kallt och jag hade lätt kunnat lega kvar heela dagen.
Känner mig som en ny människa helt uppmjukad i kroppen lixom.
Och allt är fräscht och dammfritt.
Ska prova nya golvmoppen snart tänkte jag :D ..

Så idag har det blivit en städdag lite plock här å där som alltid är nödvändigt..

Nu ska jag smörja in Rex exesem .
Veternärens antibiotika bet inte alls på dom där jävla exsemen .
Men lilla jag hittade en aloe vera gel till hundar för 69kr och han blev bättre över en natt.
Har haft den på han två gånger om dan i ett par dagar och utslagen är typ helt borta.
Snacka om en glad matte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0