Denize

Blev pizza idag var evigheter sen jag åt en pizza.
Den satt rätt bra i magen men jag blev så jäkla mätt har börjar blivit mätt väldigt länge senaste veckorna.
Annars brukar jag vara mätt nån timme men nu håller det sig i fleera timmar.
Lite jobbigt.


Har pulat lite i "barnrummet" storlek sorterat kläder och lagt i byrån samt gaderoben.
Kikat över allt vi har och vad som fattas.
Har igentligen det mesta  ,det som behövs köpas in är lite grejjer till skötbordet
typ barnolja,blöjor,våtservetter,tvättlappar o.s.v tänkte åtgärda det nästa vecka tror jag.
Sen saknar jag lite sängkläder lakan å sånt , Några byten vill man ju ha med tanke på
att man har tvättstuga å inte kan tvätta när man känner för det.
Sen så ... Ska vi va kompletta ja förutom bebis då som åxå skall levereras ;) .


Har packat lite i bb-väskan åxå:
jag kan ju lika gärna behöva den imårrn som om några veckor.´
Det som har åkt i är

schampoo , balsam ,duschtvål
Hårsnoddar
rena underkläder och amningsbh
smink (förmodligen onödigt men en mascara å en ögonbrynspenna känns tryggt att ha med sig haha)
mjukis byxor linnen och en tjocktröja
tofflor
bebiskläder
bebisfilt
tandkräm
mobilladdare

sen ska jag packa ner
Kamera
godis
nått till C att sysselsätta sig med typ tidning
lite kontanter ifall han vill gå å köpa sig nått
tandborste

deodorant

har säkert glömt något men har skrivit en lista så det bara är att stryka över och lägga ner
Så C kan packa ifall jag får väldigt ont.
Och så man får med sig allt man kanske vill ha.
Säkert saker man inte kommer att behöva
 men ska man endå ha en väska med sig så kan man lika gärna packa den full hehe .




Blev mycket bäbis prat nu men behöver jag säga att det inte är så mycket annat i skallen på mig ;)
Har gått 37fulla veckor nu ju!

och såhär tjock är jag


Såg att spegeln var lite skitig :P Den får sig en omgång imorgon.
Om ni ser min lilla tatuering där nere på magen kan jag nöjt berätta att den har fått en bristning rätt igenom sig.*arg*
Det är en liten tass så får göra en större tass över den så syns det inte sen hehe.
Bara rätt kul av alla ställen så skulle den pytte pytte tatueringen bli träffad ...

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Visst har magen din sjukit lite nu ? Är bebisen fixerad?



Lika bra att gå in med din inställningen. Värre nu andra gången känner jag när jag har en bild framför mej hur det borde se ut. Tänkt över bedövingar å sånt ?



Ang tatueringen så går det nog att bara fylla i "sprickan"?

2010-02-12 @ 21:56:06
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: c

jösses har tiden gått så himlans fort..

Lycka till nu..lite avis

2010-02-12 @ 22:17:35
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: angelica

kan tippsa dig om att stoppa ner dextrosol,kan behövas och en skiva om du vill ha musik,finns cd i rummen:)och en salva till bebisens rumpa som heter inotciol,kanon då dem ofta i början kan bli JÄTTE röda för alla blöjbyten så går det bort efter nån tim,svinbra salva!på apoteket!och köp en ammningsnapp att ha hemma el med dig om du skulle få ont på bröstvårtorna=D

2010-02-12 @ 22:18:47
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/
Postat av: mikki

Tror ja skriver av din lista, den såg bra ut..

2010-02-12 @ 22:58:05
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Nä, asså.. Det är ju skumt, för det går inte ens att beskriva den smärtan man har. Stundvis vill man bara dö :P haha. Men det är lixom inte det man minns och det onda går ju över såfort barnet är ute.. Så nej. Jag har inte rädd för det onda - snarare taggad :P



Jag tykte lustgas va värdelöst, men det gäller ju att man lär sig andas rätt i den vilket jag säkert inte gjorde. Sen kandet vaa bra att koncentrera sig på den och inte det onda lixom. Men ryggmärgsbedövning var guld värt tyckte jag! Är livrädd att jag ska komma in och det är försent för att få den. Även om den i sig inte direkt hjälper i slutet.. Den hjälper ju mer innan. Men jag kände inte av värkarna på 7 timmar med EDA å kunda sova på natten. Super!

2010-02-13 @ 08:14:44
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Inte långt kvar nu. Spännande!

2010-02-13 @ 11:50:59
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Mikki

Glöm inte bilbarnstol heller ...

2010-02-13 @ 17:45:08
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Emelie

Lipsyl måste du ha om du ska ta lustgas. man blir väldigt uttorkad då :)

2010-02-13 @ 19:36:26
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0