Denize

Blev inge stan igår åker nu istället om en halvtimme.
Men har redan hunnit varit där en sväng fast hoss barnmorskan.
Allt var bra med magen å mig
och jag fick höra att jag har en sån fin bebismage och att jag såg oförskämt pigg ut
för att vara så långt gången som jag är.
Känner mig pigg trots att jag vaknade 20 över sex i morsse för att sparka upp karln som inte var lika pigg :P

Sen skuttade jag upp och smörjde exsem på Rex och gav hundarna frukost.
Sen matade jag mig själv innan jag och Devil tog en promenad.
Nu ligger han och drömmer i soffan å morrar .
Så sööt :)



Tänkte hinna krypa ner brevid honom ett par minuter å vila lite innnan det är dags för dagens äventyr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0