Denize

Klev upp klockan åtta idag utan anledning igentligen.
Så har försökt roat mig så gott jag kan nu :P .

Ska snart bege mig på en kortare promenad då ryggen är paj.
Är ju sned i ryggen och belastar ojämt pga av att min ben är olika långa
 skiljer ca3 cm.
Och detta blir ju verkligen inte bättre under graviditeten
 så det gör ont som fan idag efter gårdagens städ race.

Tror jag och mamma ska in till stan en sväng.
Det blir försäkringskassan för min del.
Lär reda ut det här med föräldrapenning å sånt.
Bättre sent än aldrig.
Fattar nada utav det !


Fick hem lite kort idag som det ska inhandlas ramar till.
Som ska sättas upp och ställas här hemma.
Typ bara på hundarna.
Vill ha upp lite kort på Engla hon är så saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0