Denize

Har haft ett eget litet OS här hemma på förmiddagen.
Ett städ OS.
Har farit fram med dammsugaren en timme, diskat, bäddat sängen och en massa sånt.
avslutade det hela med ett lass pannkakor
 med hallonsylt och grädde.
Nu är det bara dammtorkning överallt och torka golven kvar.
Sen lär jag kladda lite smink å ta mig ut med hunden.
Förhoppningsvis har vi sedan fått dagen att gå lite fortare tills älskade kommer hem :)


Två stycken som blev VÄLDIGT missnöjda över min dammsugning.
Dom hatar verkligen när jag dammsuger.

Dino letar värme dessa kyliga dagar men hela han får inte plats på elementet.
Men det går bra såhär åxå tydligen


å jag e typ såhär tjock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0