Denize

Har precis kommit in efter en promenad..
eller vad man ska kalla det...
Jag tycker jag riktar fötterna framåt laddar och tar ett jättekliv ..
Men det blir inget jättekliv utan jag vaggar mest från ena sidan till den andra..
Måste se hemskt kul ut..
Jag är van att röra mig ganska friskt framåt men nu går det så sakta att det bildas snöhögar på min mössa.
Hundarna tittar på mig missnöjt ..
Ont som fan gör det och man vill bara sätta sig ned mitt på vägen.
Men jag gör så gott jag kan ..
;)



Har trösätit en bit kladdkaka trots att vikten skaver i bakhuvudet hela tiden.
Det får jag ta tag i sen när jag kan röra mig.



Min andra hälft borde vara hemma snart han har vart ända bort
till Umeå å tillbaka idag och hämtat vattenskoter.
Har ingen bild på åbäket men kommer vell sen antar jag.


Kvällen blir framför tvn Flirting with 40 på tv3
Undrar om den är bra..
Det visar sig om jag kan hålla ögonen öppna.




En unghund kan han ha vart runt6mån ?!? Och en blond fjortismatte som badat med kläderna på :P


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Visst älskar man dom där fjortisbilderna ;)



J dte är bara bita ihop. I mitt fall tycker man juatt karln borde veta vad som väntat efter att ha gått igenom det EN gång. Ikke. Men vissa dagar försöker han verkligen, så jag ska inte säga att han är hemskt jämt :P Men så kommer han av sig. samtdiigt försår jag att dte är trist att höra samma gnäll varje dag, men dom kan väll nicka och le istället för att kasta ur sej nå spydigt.

2010-02-18 @ 20:39:53
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Det är förvärkar :) Sådet kanke är nära? :P fats jaghade väldigt mycket förvära ändafrån v35 å han kom ju +4 så :P Men det är som det ska iaf ;)

2010-02-19 @ 10:53:26
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

ställ in dej på övertid så känns det inte lika jobbigt. Jag tyckte inte alls att dom 4 dagarna över var jobbiga just föratt jag var inställd på det :P

2010-02-19 @ 11:01:57
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0