Denize

Fick besöka en ny BM igår.
Det kändes lite konstigt när man är så van å komma till en annan.
Men det gick jättebra och hon sa att hon kände sig så lugn när hon pratade med mig och C
och att hon visste att vi skulle klara förlossningen och allting helt galant.
Det kändes kul att höra.
Alla värden och allting var helt perfekta och vikten på stadig uppgång haha.
Kommer sluta som en tjokkis.
Även fast BM hade svårt att se vart dom där 20kg + hade hamnat på mig.
Men om hon sett mig innan så kanske det varit lättare då jag såg ut som en pinne då.
Inte konstigt att huden brister när man går upp så mkt på sån kort tid.
Förhoppningsvis går jagh ner lagomt efter förlossningen och ser mer "normal" ut i kroppen.
så vi fick vi en ny tid redan den 24 då vår BM ville ta ledigt den 3.
Men det gör inte oss något.


Ja ja alla som fött barn har nog varit där jag är nu....
Väntan..
Det är bara en lång jävla väntan och man vill bli av med magen .
Det är tungt och vidrigt jobbigt.
Det gör ont överallt man får inte sova o.s.v.
Det enda man har i huvudet är barn barn och åter barn.
Och dom ca tre veckor vi har kvar känns värre än när det var 8mån kvar.

Kom ut !! :P


Dagen blir lång och trist har så förbaskat ont i fogarna och ryggen så jag tar mig ingen stans.
Blir ut med hundarna en sväng bara.
Men då kommer man ut iaf.






Kommentarer
Postat av: Mikki

Funkar inte på mig.. Blir jätte trött och konstig av dom..

2010-02-16 @ 14:17:35
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Passa på och njut av den lilla tid ni har ensama tillsammans :) Även om det låter knepigt för det är ju klart ni vill ha bebisen hos er nu, helst igår. Men det ni har NU kommer alrig tillbaks. Så lita på mej och passa på och umgås och gör mysiga saker bara ni två.

2010-02-17 @ 13:45:28
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0