Tänder den här gången då?

Mm Lexie har haft 39graders feber 1dygn.
Jag har sovit osammanhängande timmar på soffan med Lexie på mig.
Hon blir så mammig när hon är dålig och ska vara på mig hela tiden.
Men lite tungt och obeskönt är det.

Tycker så synd om henne hon vill bara sova.
Samtidigt som hon är dålig så har jag galen tandvärk och skulle vilja sparka mig själv rätt över käken.
När Lexie väl sov ja då vaknade jag av tandvärk.

Men det är bara att bita ihop tur att Lexie är så snäll hon bara gnäller lite och har svårt att vara utan mig.
Hon skriker inte i flera timmar i sträck´och det är ju tur.

Hoppas hon blir bättre.
Misstänker tänder då hon har världens bula i tandköttet

Kommentarer
Postat av: erika

ja eller hur! äntligen, hehe :) Tack så jätte mycket :D ..

2010-12-27 @ 18:12:50
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0