Back

Så! Nu är jag tillbaka kära läsare.
Fast jag vet ju inte vilka ni är dom flesta lämnar ALDRIG en kommentar det är lite tråkigt.
Man vill ju veta lite iaf vilka som snokar.


Nu är flyttenklar och vi börjar komma in lite grann.
Det börjar kännas som ett hem! Men inte klart än.
Trivs som fisken i vattnet :)




Tack alla underbara som har hjälpt till!! Ni vet vilka ni är
Men ett spec tack till Charliiie som har ställt upp med både rust och flytt
och han hör inte ens till familjen.
Så snällt!!

Har fått vinterpjucks av svärmor som hon köpt men inte använt.
Så nu jäklar är jag varm o mfotarna.


Ska ge mig på sminket för första gången på ett par dagar.
För idag ska va promenera !


Ska ta ut min nya  hemliga present och prva :)




Kommentarer
Postat av: erika

skönt att ni trivs då :) .. skolvägen är faktisk riktigt mysigt område, saknar att bo där ibland :p

2010-12-13 @ 15:20:47
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: Jennifer rinnström

Jag är en av dina snokare:)

2010-12-15 @ 01:53:44
Postat av: Zanna

Jag är en trogen läsare och brukar komentera :D Härligt att flytten är klar nu :) Såg bilderna i senaste inlägget, JÄTTEFINT!



Hoppas ni kommer trivas suveränt! :)



Kram

2010-12-17 @ 00:15:53
URL: http://coxiq.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag läser ju också din blogg! :D Men är Lexie nå lik pappa sin då!? INte det minsta va...

2010-12-18 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0