Regn





ja ingen har väl missat vädret :P .
Det regnar och är tråkigt jag har pecis träningsbakat för dopet.
Träffade prästen idag och fröken kommer döpas 4sep i Valbo Missionskyrka .
På 6månaders dagen :).


Det har varit så skönt att vara hemma!!
Första dagen åkte Lexie i badet och gissa om det var upskattat.
Hon som älskar att bada har inte kunnat gjort det pga infarten i foten.
Vi har en mycket gladare och piggare unge nu!



Igår var vi en sväng till Kungsgården och åkte vattenskoter jag och Conny.
Lexie var hos sin farmor under tiden.
Det blåste och var vågit så attans vad jag höll i mig för att sitta kvar.
Men gud så kul :D
Träningsvärk som fan idag ;)
mysigt att komma ut en stund.







Pratade med Trygg Hansa idag och snuttans försäkring kommer att betala ut ca 6tusen
för sjukhusvistelsen.
Bra med ersättning det är inte det billigaste att ligga på sjukhus
 när pappan ska komma och hälsa på varje dag
 och när man själv ska fram och tillbaka på permisen.
Dessutom så är man tvungen att stå för all mat själv.
Men pengarna åker in på ett sparkonto till Lexie och en liten del ska användas till att fixa hennes rum.

Kommentarer
Postat av: Mikki och Milo

Åhh, vill också ha dop.. Adam vägrar

2010-08-18 @ 20:05:14
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad roligt, kommer inbjudan eller liknande? :) Med tider och sånt där. Kram

2010-08-19 @ 10:48:24
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0