Nytt

Ja ibland bloggar jag mer sällan.
Men känner jag att jag inte har något att skriva så gör jag inte det heller.
Hellre skriver jag inget alls än att skriver något meningslöst.

Ställde mig på vågen idag och har blivit av med 2kg till sen jag låg på sjukhuset med lillan. Det var då jag vägde mig sist.
Så stolt man blir :)


Idag fick Lexie en matstol vilket inte var en dag för tidigt.
Började bli knepigt att mata henne i sittern eller gåstolen :)
Inköptes på barnens hus :)
Nöjd verkar hon iaf :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Vi använder nästan aldrig det där bordet..Liten hon såg ut i stolen:P

2010-08-31 @ 21:44:36
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Emelie & Klara

Så söt hon är :) Mår hon bara bra nu?



Säg till om du vill hänga med ner på öppna någon dag. På onsdagar är det babydagar, då är det lugnast där. :)

2010-09-01 @ 16:13:26
URL: http://lillararaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0