Mitt hjärta.

Ja visst är det kämpigt att ta hand om liten som mår så himla dåligt!
Är ledsen hela tiden och har massa feber.
Man vet att man lever när man har skaffat barn!
Men det är värt det!
Mycket sömnlöshet har det blivit och jag borde inte sitta här.

Mitt hjärta smälte nyss när en tjej hade ont och mådde dåligt.
Vi la oss i sängen för sista tankningen för natten.
Hon var himla orolig.
Men vi har en skiva som vi spelat från dag ett på senaste väldigt ofta när hon ska sova.
Om hon blivit mätt och inte somnat vid bröstet är det SVÅRT att få henne att komma till ro.
Men C knäppte på musiken och hon lägger sig själv och verkligen försöker somna och det gjorde hon efter ett tag.
Hon visste att det var dags när hon hörde musiken.
Blundade skruvade lite på sig pillade så där mysigt med handen på mig och sen sov hon!


ÄLSKADE BARN du gör mig hel!






Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Hur gick det på HC?

2010-08-04 @ 18:16:38
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sandrah, Colins mami

Jag får också ångest eller jag blir faktiskt lite deppig av att handla större kläder till Colin. Det är bra att han växer men vart tog bebistiden vägen liksom? Han är en pojk nu och ingen bebis. Den tiden kommer inte tillbaka och han flyttar aldrig in i magen igen. Det kan göra mig så ledsen ibland men självklart är man lycklig över sitt barn och det är ju såhär för alla ;) Hon är så söt Lexie, riktigt sådär tjejsöt åh!

2010-08-04 @ 22:31:16
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0