Denize

Ja igår blev hon 1månad våran dotter.
Herregud så tiden går sjukt fort!
Tänker fortfarande varje dag på förlossningen.
Skulle vilja göra om det en gång till för det gick för fort tycker jag men samtidigt är det skönt att det inte
blev långdraget..

Allt här hemma går bra iaf men hon är envis och har kolik på kvällarna.
Det tar på en rätt hårt när hon skriker så :(

Helgen har varit bra och vi har firat påsk lite överallt ..
Har gått förvånnansvärt bra att ta med sig liten .
Till och med till svärföäldrarnas stuga där det varken finns el eller rinnande vatten.

Har haft kameran med mig men inte har man tagigt några kort för det
böir arg på mig själv att jag tar så lite kort
men oftast sitter man med Lexie och då är de lite svårt att ta kort.


Nu lär jag skynda mig att hinna mysa lite med pappsen som börjar jobba imorgon igen.
Sen kasta mig i säng för att få ett par timmar sömn...


Älskar mitt liv och min lilla mysiga familj överallt!



Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mamma

Vilken liten sötnos :)

2010-04-05 @ 23:35:18
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: angelica84

fyyy va söt hon är Nize=D

2010-04-06 @ 12:02:05
URL: http://davinekevinelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0