Denize

Åh! Jag är så tacksam över Lexies sömn på nätterna!
Hon somnar runt tolv halvett ibland tidigare.
Sen vaknar hon och vill äta en gång
 brukar vara runt 4-5 beroende på när hon somnat.
Sen sover hon igen till runt 7 och äter lite
 sen får jag sova drygt två timmar till innan det är dags att kliva upp :) .
Alltså får jag minst 5-6 timmar varje natt
oftast lite mer beroende på hur länge hon äter och så.
Men jag känner mig inte trött på dagarna och verkar få den sömn jag behöver.
UNDERBART :D


Idag blir det nog en lat dag.
en promenad lär vi göra när vädret är så fint och hunden måste ju rastas.


Skänger in några bilder från häromdagen när jag och C var och släptte hundarna så dom fick röjja lite :) .
Dom älskar verkligen att springa runt och härja men vilken hund gör inte det hehe.






Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fina dom är! :) Pevskon och ligan. :) <3

2010-04-22 @ 10:20:45
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0