Vill ha

Ja kanske inte än men sen vill jag ha detta plus massa annat..
Men ja 12tusen som hittat *hmf*  Paketpris på vagn säng och bilstol.
Tur att både jag och C hinner fylla år å ha julafton
 innan det är tänkt att "knytet"(som pappas sambo döpt den till) tittar ut.
Men är det inte så jävla snyggt!
Pratade med en tjej idag som har den här vagnen och den ska va jäkligt bra.
 Av märket RSB (rock star baby)
Designad av Tico Torres även kallad Bon Jovi .
Ligger först på vill ha listan just nu!
Beställningsvara från Danmark.



Fick ett par nya skor idag av min skatt vilket var välbehövligt.
TACK TACK ... Jag älskar dig!



I övrigt är det bra här hemma men illamåendet tycks inte ge vika och jag får ständigt kräkas lite jobbigt men man vänjer sig faktiskt höhö.
Börjar gå i tankarna på att flytta lite jobbigt att bo hundra trappor upp nu när man ksa bli tjock å sen kommer bäbis.Räcker med valp som man lär bära upp och ner hela dagarna ;).
Thats it mer bjuder jag inte på idag..  ska drömma vidare om barnvagnar skötväskor å allt vad det nu är ..Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Jaa :) hihi. Den där vaggan kollade jag på förut oxå, men tyckte den var skitdyr.. :P

2009-09-09 @ 11:08:02
URL: http://crazangel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Heej. Grattis, hörde att ni också ska ha barn :) När är det dags för er då?

2009-09-09 @ 11:10:34
URL: http://empan89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0