Denize

Har svinont i huvudet idag :S Fan åxå...
 SKa snart hoppa in i duschen och se om det släpper lite.
Ser ut som det blir en tripp ner till mormor i helgen på landet :)
Det gillar vi ..
Äta gott och gå låång promenad med vovvar i skogen.
 Hon som inte ens vet att jag är gravid än heller.

Disken skriker på mig *suck* Tänk om man hade en diskmaskin va skönt de skulle va..
Tvättstugan lär bokas åxå det har vi glömt bort som vanligt.
Så det är mkt som ska tvättas.


Ne nu har ja gnällt av mig tillräckligt tycker jag ..

Blir duschen istället.

Kommentarer
Postat av: Sandra

När kommer hon få reda på de? :)

2009-09-19 @ 13:34:51
URL: http://sandriizz.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Tycker det borde finnas fler kattägare som dig. Älska sitt djur men respektera att andra kanske inte gör det.



Novskäller jämt på baksidan, men vi är alltid på henne när hon gör det, av respekt för grannarna om med all säkerhet tycker det är mndre trevligt. vi har satt nät nere ör att Rocky inte ska smita och byggt upp stakeet för att Nova inte ska hoppa över. Det med respekt för andra som kanse inte tycker om när vår svarta pitbull kommer springandes lös på området, eller rocky som springer in på nån gård och pissar. Förstår du vilketliv det skulle bli? Folk skulle ju hota med att skjuta mina hundar om dom skrämde nån unge tex. Men med katterna är det helt ok.. Suck.



Ma lär kunna respektera att alla inte har samma intressen, och jag tycker fakstit inte, som vissa skriver: att jag får skylla mig själv om jag inte tar in mina dynor. MINA dynor på MIN gård lixom? Ne..



Fler som dej! :)



Vågar du träffas i hundgården nån dag? Nova är så mycket bättre med andra hundar nu.

2009-09-20 @ 10:14:30
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0