Denize

Har kollat på Idol och ja Idol är alltid Idol finns inte så mycket att säga.
Efter är det ju kändisdjungeln vet om inte det är bra eller dåligt faktiskt verkar rätt fejkat om jag få säga det.
Hela miljön ser tillgjord ut på nått sätt och kändisar? Jag vet inte ens vilka hälften.
Kanske är jag som inte har koll för igentligen känner jag bara igen Karl-Petter från Bonde söker fru.
Hah.


Dexter och Rex lekte flitigt, Även om Dexter inte gillade att bli omkullsprungen av mamma sin.
Men han kommer bli en stor och fin kille.
Devil fick röra på sitt (ursäkta) feta arsel han också å jaga lite pinnar :).

Så huset är lungt alla hundar är trötta. Conny stupade med huvudet på kudden för länge sen.
:O
På min sida av sängen desutom så jag kommer inte sova mkt inatt.
Men det är ju huvudsaken han som jobbar sover gott jag har ju hela dan på mig imorgon.


Nu ska jag göra mina mackor till imorgon ju fortare jag får i mig frukosten ju mindre chans att den kommer upp.
Så måste förbereda.
Sen ska jag traska ut en sista med alla hundar och dyka i säng jag med.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0