Denize

Ja ush så det fortsätter att regna då :/

Nu är han hemma iaf min saknade och efterlängtade prins :D Nu är jag hel igen.
Han hade minsann med sig en så snygg tröja till mig som han köpt.
Så snällt..
Bild kommer sen..


Jag ju fått nackspärr för första gången i hela mitt liv.
Fan så ont det gör.
Det jobbiga är när man glömmer bort det och vrider huvudet för mkt.
Kan inte vrida det åt höger och inte bakåt men lite till vänster. 
Hoppas det går över snart.

Nu ska jag gosa in mig i nya tröjan och kramas :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :) Jaa han har verkligen jätte fin färg!

Passar på att säga grattis till bebisen i magen :)

2009-10-04 @ 20:19:26
URL: http://sandratungstrom.blogg.se/
Postat av: Anna Lång

Hej hej. Jo då jag kommer ihåg dig... Men shit de var länge sen.. hehehe... Jasså? Va roligt! Hur hittade du på min blogg då? Nu blev jag nyfiken! Vilken vecka är du i?

//Anna

2009-10-05 @ 12:26:01
URL: http://www.metrobloggen.se/annalang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0