Denize

Kan inte sova denna kväll.
Vill bara att någon ska ringa och säga att detta är ett skämt.
Har grinat som en tok .
Har släppt tusentals tårar i Connys armar

En vän...
Som man kanske inte har haft så mkt kontakt med senaste året..
Men endå en vän
En som ställde upp och fanns där för mig när jag behövde hjälp som mest.
Som alltid alltid ställde upp !
Han som hjälpte till när mitt liv var som värst och även hon som då levde vid hans sida.
Dom hjälpte mig så himla mycket.
Kunde alltid låna pengar när jag behövde mat
När mammas pengar var slut kunde vi få låna nån hundring så vi klarade oss.
Behövde man skjuts någonstans så fixade det sig jämt med dig
Du var där på min rättegång och stöttade mig
Du var den enda som dök upp med släp och bil när jag behövde hämta sakerna i lägenheten,
Jag vet inte vad jag ska säga mer än  att du var ju jämt där.
Sen gled vi ifrån varandra men jag visste alltid att du var där
Jag visste alltid vart hjälpen fanns om jag behövde den.



Jag glömmer ALDRIG den vita bilen hon och han i framsätet och jag i bak.
Glömmer aldrig låten.. Ramalam ding dong ;)
Vi gjorde en massa saker ihop vi hade kul.

Jag kommer sakna den tiden .
Jag kommer sakna dig !
Sluter ögonen och vill att allt bara ska ha varit en dröm när jag öppnar dom.
Men verkligheten hinner i kapp...









Kommentarer
Postat av: Fia

Nämen vad är det som har hänt?

2009-11-12 @ 06:49:00
URL: http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: therese f

så fint skrivet,han kommer alltid finnas vid din sida,sånt här är jobbigt efter sådana här händelser vet man vad som är ens vänner..finns om du behöver prata.ta hand om er alla tre!!!kramar//therese friis

2009-11-12 @ 20:30:06
Postat av: Emelie

Du skulle bara veta hur berörd jag blev när jag läste det här... Tårarna bara rann!

2009-12-10 @ 23:24:55
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0