tjoho

Hej hej blir inte så mkt skrivande längre vet inte varför heller men men går ju i perioder de där :).
Idag har jag storstädat kändes som det behövdes ändå så damsuger jag varjedag. Men Zeb släpper en del hår och katterna åxå.
 Men nu har jag tänt alla ljus så det är mysigt och luktar gott :) så där mysigt att man inte vill gå ut bara sitta inne.
Engla och Ola är här lilltjejen börjar bli så jävla fin hon har fått så mkt muskler!
 Men Ola och Petra är ju ute i skogen varje dag med henne.
Hon trivs verkligen med Ola..
 häromdagen när han var på toa här så stod hon utanför och kraffsade på dörren hehe,

I torsdags tror jag det var mötte jag Emelie så Zeb och trouble fick busa sen var jag hem och bytte hund till Devil så gick vi en promenad och lät dom leka.
 Sen kom Emelie och lilla Leon hit på fika å satan så söt han är!
Men han hade ont i magen o grät å jag tyckte så synd om han stackarn....
Både jag och C mös efter han varit här blev lixom bäbis stämning efter dom två. MYYYS .
Kul att träffa Emelie åxå inte bara bäbis...
Måste börja träffa henne lite mer vi ummgicks ju rätt mkt ett tag förr.

Leon


Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Ola och C spelar tv-spel och jag finner inte nöje i att titta på ;) och städa har jag redan gjort. Får nog bli en prommis med vovvar finns nästan inge bättre...Men jag skulle vilja ha en liten vovvsing som man kan pyssla med inte så kul att bada klippa och borsta dessa två ..
Oj Devil ser rätt så liten ut brevid kalv Zeb ;)



Nej nej nu får de räcka med dö snack ...

<3

Kommentarer
Postat av: Thess

Grattis vad kul!

Här fortsätter vi med kompostgaller, men det funkar fint, vi är vana nu :)

Klart det var okej, jag snodde ju den själv :)

2009-03-11 @ 22:28:06
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0