Segvecka

Yes har varit en riktig segvecka vi har bara legat i soffan hehe .
 Men det är skönt ibland de åxå.
Hjärtat har åkt med Rickard till jobbet för att måla en båt kan ju dom roa sig med ;) .
 Jag drar omkring i morgonrock med kaffekoppen i handen ska ta en dusch och ta mig till tvättstugan och boka en ny tid. Sen blir det nog långpromenad med alla hundar.
Käns som att det kommer bli en lugn dag som vanligt.


Tjatade öronen ur pappsen igår om en systemkamera vilket han kanske skulle gå med på om jag säger upp abonemanget som han betalar varje månad. Där tänkte han rill bra för det blir billigare i längden för honom,
Synd om man ska byta nummer nu när alla kan det här osv. Men jag har ju ett annat nummer med abonnemang ligger så det blir vell att byta till de.

Gått upp i vikt har man gjort efter alla dessa soffdagar :O 56kg de ä'r tre kilo upp på någon månad.
Men så jävla mager som jag är enligt C så skulle jag behöva gå upp ännu mer.
Så de är vell positivt att jag gått upp lite.
Men på vågen ser man hur lite vi verkligen gör haha måste skaffa en hobby.

Engla leker någon form utav katt å råtta lek med katterna. Fast honm är katt och dom råttor.
Hon smyger omkring och hoppar på dom. ;)


Nej nej ska rosta en macka eller två innan duschen. Sen ska ja ringa och tjata på pappa om en kamera:P


Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0