Mmm

Fick besök igår av charlie ola och petra va ju trevligt . Dock var det sprit ola som var i farten högljudd svinig och jättefull. Aja i morsse när jag vaknade hittade jag ola på soffan HAHA.

Gick ut och mötte Emelie så Zeb och Engla fick leka med Trouble och Tyson, Var ute i en och en halvtimme drygt. Sen blev slappa i soffan var meningen att jag och C skulle ut på skoter tur men jag överlät min plats till Ola pga träningsvärk efter gårdagens tur. Men imorgon blire skoter och grilla. Vi går lite i tankarna på att sälja skotern och köpa två lite billigare istället :D så jag får en egen så jag kan åka i min egen takt! :P



Var precis ut med hundarna (eller dom var ut med mig) Tog alla tre själv, Ett under att man vågar hehe.

Känner mig bakis idag trots att jag var den enda som inte drack hmm riktig seg dag. Blir nog film och godis ikväll.

Dino och Diezel ser ut att ha mysigt kanske ska krypa ner i sängen till Dino ;) Känss lockande men disken käns viktigare *suck*



<3

Kommentarer
Postat av: Anna/Levindas Värld

Tjoho grannen!



Jamen va skoj att du funderar på att beställa ett smycke med vovvarnas namn :)



Om du vill kan du få kika in nån dag och titta på hur smyckena ser ut i verkligheten och komponera ihop ett eget!



Sicken tur att jag inte väckte dig imorse, tror jag började banka smycken vid niotiden och åkte sen och jobbade vid 12. Men nu är jag hemma igen för lite sömn innan det är dags för jobbet imånbitti igen. Sen blire ledigt och sovmorgon i 4 lååånga härliga da´r :)



Tycker fortfarande att det var lite häftigt att du hittade till min blogg!



Gonatt!!

2009-03-12 @ 21:44:22
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHA! du kommer ju köra vilse, lilla du! ;D

Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Hej ska vi träffas så hundarna får leka imon?

2009-03-14 @ 19:34:44
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja känns lite roligt men som sagt är ju bara nybörjare! Hur går allt för dig då? Hoppas att allt e kanon ;)

2009-03-15 @ 12:02:02
URL: http://thisisvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0