Bra helg

Yes har haft en bra helg :P Fredagen var det partey för Petra som fyllt arton i helgen ..
 Lördagen var en softdag bara.. Ola har ju "bott" hoss oss hela helgen.
Söndagen var de ju så jävla fint väder ute så jag Ola och Conny begav oss ut i skogen med Zeb Devil och Engla så dom fick springa lös var jäätte mysigt.
Sen kom Charlie och Matilda och lånade Z och D så då fick dom gå en skaplig promenad igen.

Dagen idag har jag vart till ungdoms mott. Har tagigt ur p-staven aj aj aj!
Sen åkte jag och mamma till Maggies och delade på sibylla meal.
Styrde ut till skogen och jag tog en skaplig promenad med pojkarna.
Joggade sista biten så nu sover dom gott :P
Sitter här nu å väntar på att husse ska sluta jobba börjar bli tråkigt här hemma nu.



Kommentarer
Postat av: carola

så snygga tapeterna var...hundarn med så klart:)

2009-03-19 @ 09:41:51
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0