Kära blogg

Idag har jag Devil och C gått till köpis så köpte vi mc-donalds Devil är så tjock så han fick bara en cheesburgare så köpte vi med en hem till Engla. Sen fick jag ett par nya mjukisar från cubus och C fick nya kallingar och en salva till tatueringen. Sen gick vi hem och vilade lite på maten .

Igår var jag hoss mormor på 70-års kalas det var hennes karl som fyllde.
Men det var 40pers där så det var bara jobbigt :/
Men dom hade kattungar så jag låg på magen och lekte med dom hela tiden nästan.




Nu sitter vi vid varsin dator  och lodar jag skulle behöva vila lite till.
Rikard och Vanessa kanske skulle kika upp sen dom var här igår en snabbis och hälsade på valparna
men då stog jag med huvudet i toaletten ;).
Dom ska förmodligen ha en valp och det kan inte bli bättre då dom bor typ
100meter ifrån oss :D Kan man träffa valpen när man vill.




Ne nu orkar jag inte sitta här mera...


Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Men usch.. Det där illamåendet kan inte vara kul alls :/ Fyfan, hoppas man slipper det där när det väl är dags.



sv: Men åh vad mysigt! Har du sett bilden på min blogg där Wille ligger i en hand (Uppfödarens) Man kan inte fatta att de varit så små då de så fort växer. Jamen det tycker jag verkligen! Lust att ta det i veckan kanske? :)

2009-07-13 @ 18:28:44
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Sv; Ja, det är ju det så man ska verkligen ta vara på tiden.. Särskilt tiden som man har kvar tillsammans med sin kära. Man blir ju aldrig själva sen liksom tills ens barn flyttar hemifrån, och det lär ju ta ett tag ;P

2009-07-13 @ 18:54:34
URL: http://anderssonviktoria.blogg.se/
Postat av: Viktoria

har du någon aning om vilken vecka du är i? :)

2009-07-15 @ 13:48:12
URL: http://anderssonviktoria.blogg.se/
Postat av: Anna/Grannen

Nämen GRATTIS till bebisen i magen :)



Sitter precis å läser igenom lite inlägg som ja missat...hihi och där läser jag den glada nyheten!



Gud va roligt för er, jättegrattis!!!!



kramis!

2009-07-15 @ 14:46:38
URL: http://levinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0