Lek

Träffade Emma och Englas mamma Nova idag så att hundarna fick göra av med lite energi :) Trevligt.... Sen åkte jag och mamma en sväng till Jysk köpte in fyra ljuslyktor till nya lägenheten skitsnygga. Vi har bestämt tapeter åxå *längtar tills flytt* Sen vidare till Coop och köpte mat,träffade Niklas och Sandra där ;) ... När jag kom hem lagade jag mat och precis när jag ätit klart kommer C hem. Bilder på Nova och Engla kommer sen om Emma har lust att skicka över några när hon har tid ;). Nu blir det kaffe sen tänkte jag slänga ihop en sockerkaka.

Hörs

Kommentarer
Postat av: Mindy

Det är mysigt med lyktor..Hoppas att du blir nöjd när de kommer hem till dig..:) Kul att du gillade min sida..

2009-01-14 @ 19:55:22
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0