Jobbig dag

Herregud imorsse vaknade vi rutn sju och klev upp vid åtta.
 Jag och hundarna tog en promenad med husse lämnade av han vid jobbet.
 Det var kallt ute jag gick där med världens största dunjacka (såg ut som en köttbulle på två ben)
.Efter typ en timme var vi hemma gav vovvar frukost sen började jag att sortera alla husses kläder och hänga in dom i gaderoben.
Och ja...Det tog sina timmar,
Ringde och skrämde upp mamma för att åka å hämta en sängstomme (Malm 160 cm).
Var hem och satte upp den och voila! vi fick ett sovrum´och utan husses kläder på golvet ;).

Så här bor jag när jag sover:

Sen drog husse med hans mamma och hämtade en tv  den ser ut så här men dvd förstärkare å sånt tjaffs får inte bli ikopllade förns imorgon,Ser lite tomt utan men bara för att det inte klart än saker ska ställas dit å andra ska flytta :P

....


Så efter helgen ska allt vara klart typ :) Bilder kommer på köket och datarumet eller va vi ska kalla det ;)


Men nu lär ja steka köttbullar se ya!
Imorgon blire skoter :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vilken häftig tv-bänk!=)

2009-03-16 @ 10:27:37
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0