Helgen

Aa tänkte skriva lite kort om helgen som varit...
I fredags blev det bubbelpool å bastu i ett mindre "spa" med C och Rickard å fyra andra pojkar det var iaf jätte kul. Men jag blev skitfull å C åxå hehe . Sen började två pojkar bråka om kalsonger så vi tröttnade å ringde efter skjuts. bBlev nån slags efterfest hoss Håkanssson men vi tröttnade och gick hem.

I lördags var jag på barnkalas :D Kim fyllde fyra och jag hade lovat han att komma. Var och köpte en massa saker till han . Spidermanlinne spiderman kallingar små bilar godis trumsett(för att jävlas med hans pappa) och så var de nå mer men minns inte allt. Han blev överlycklig och jag fick leka med bilar på bilmattan jättelänge :)
Han skulle visa på kort hur glad han blev för linnet men som vanligt funkar inte blogg.se som det ska :@ ..vissa bilder kan helt enkelt inte laddas upp..



Det var ju alla hjärtans dag åxå så då måste man vara extra gullig hehe C fick en sån där miranda nalle av mig den var as fin!
Och jag fick blommor :D

Ja den bilkden funkade iaf.. Hmf!



Nu måste ja faktiskt skynda mig på ska vara på C s jobb klockan tolv för jag är bjuden på lunch av hans pappa....Så får jag träffa Zeb :D:D Saknade gose gris :) Ska nog ta hem honom i helgen *hoppas*


Men men skriver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0