Äntligen

Fan vad skönt att ha tillbaka internet :D ...

Igår tog ja å älsklingen skotern på en tur :D Vi åkte runt tre upp till stugan och grillade korv på vägen tillbaka pekar älsklingen på något och när jag vänder på huvudet står tre älgar! och tittar på oss högst tio meter ifrån. Det va läskigt samtidigt som de va coolt det är sällan man ser älg och dessutom tre. Vi stannade skotern och jag klev av och tog av brillorna kollade på älgarna och sa hej till dom hehe plockade upp telefonen och precis när jag ska knäppa så drog dom FAN! Alltså det var sjukt hur nära dom var . De va ruggigt coolt. Ena älgen lyckades halvt fastna på ett suddigt kort. Då hade man önskat att Emma var med  sin kamera....
A nog om älgarna nu lederna var jättefina ända till stugan och det gick skitfort dit. Tog en längre väg hem sen. Hade iaf en underbar dag med mitt hjärta :D
Bild på älgen kommer sen då det funkar att ladda upp!


Idag är bastu bubbelpool och sånt inplanerat med C Rickard och nå kompisar till han.
Blir lite alkohol åxå tror jag fan längesen man drack nu :O Men med mi8n tur drunknar jag i bubbelpoolen eftersom det är fredag den 13 :D


Nu lär ja fixka lite innan jag ska till stan och sola...


Hörs

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Haha ;)



"vår" skoter är ju såld nu BÖÖÖÖL så nu blir de inge mer ster åk för oss här hemma..

2009-02-17 @ 10:04:56
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0