Denize

Har varit frånvarande ett par dagar IGEN
beror på att vi är sjuka här hemma :/
Förkylda.
Inte någon hit direkt.
Men det passade bra ihop med nya soffan XD
Och med nya blu-ray spelaren plus alla nya filmer HAH
Bra tajming ...

Har iaf dom senaste dagaran varit ute och gått minst 1-2 timmar på morgonen  .
Brukar ju vanligtvis vara ca en timme men nu har det ökat med en timme nästan varje morgon.
Skönt att röra på sig och hundarna verkar mer än nöjda :P
Spec Devil som BARA grisar i soffan efter promenaderna.

Och så har jag varit springare till min förkylda karl ;)


Ingen har vell missat all denna snö vi fått heller
Mysigt med lite ljus ute och hundarna håller sig rena .
Istället för lortvädret vi hade.
Men man är ju så jävla rädd för å halka hela tiden det är ju snor halt
och inte har dom plogat gångvägarna heller..
Rex och Devil skuttar glatt i snön och är överlyckliga.



Idag fick jag hjälpa en gammal dam upp som ramlat och inte kunde komma upp.
Ja såg att hon ramlade och inte kom upp men jag tänkte va fan ska jag göra av hundarna.
Devil hade ju hoppat omkull henne igen om jag hade haft han med fram.
Men ropade och fråga om hoin ville ha hjälp och fick då en snilleblixt :P
Mikki hade nämligen parkerat sin bil där på parkering så lånade hennes dragkrok och satte fast hundarna i hehe ;)
Dom satt snällt där och väntade på mig medans jag lyfte upp tanten och hjälpte henne till hennes port.
Hon blev glad men skulle nog ringa en amulans för det verkade som att handleden eller armen brutits.



nej nu måste jag till soffan igen .. Ush hemskt å vara  sjuk :/


Kommentarer
Postat av: Mikki

Tur att jag hade bilen där där ;) Så damen kom upp =)

2009-12-15 @ 15:02:34
URL: http://mikkki.blogg.se/
Postat av: Ida

tack så mycket, då ska jag kika in på deras hemsida =)

2009-12-16 @ 15:12:15
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0