Denize

Bloggen får lida utan ord ibland.
Igår var Rex hemma hela dagen så vi hade lekdag :)

Dagarna går men saknaden är kvar efter min prinsessa Engla...
Men hon har det bra :)

idag har soffan kommit och står i hundra delar i vardgasrummet.
hoppas han kommer hem snart så han kan bygga ihop den.
XD
Den är sjuuukt stor....


irriterar mig på min svamp som jag fått vid ena lilltån :@
Jäkla graviditet underbar och jobbig på samma gång.
För nån månad sen fick jag åxå svamp fast på andra foten när jag blev av med den
fick jag svamp i pullan sen mellan fingrarna .
Nu när jag är så glad att jag fått bort det ..
Så ska den jäveln komma tillbaka *arg*
Slår vad om att det blir lika igen.


när min mamma väntade mig hade hon svamp i pullan fötterna å händerna.
Och nu ska jag bli lidande för samma sak.

Det gör ont när jag går *tycka synd om*...


nåja min inneboende tycks ha vänt på sig därinne och trycker glatt rätt upp i revbenen
och sparkar i kissblåsan hehe ;)
är ju inte så lång tid kvar nu tycker jag :)
kommer gå fort över jul och allt.

Nästa helg fyller vi ju jämt här i hushållet
Jag blir 20 den 19dec
och han blir 30 20dec

Då blire tårta :P



Men nu blire sängen å tvn ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0