.....

Hej hej sitter typ inte vid datorn längre att ta hand om valpar är ett heltidsjobb spec nu när dom ylar och skriker så fort dom inte får vara ute på golvet och springa.

Men tänkte skriva ett par korta rader nu när jag ändå sitter här.
Lär föra över pengar till kortet eftersom Dino (katten) kommit ut på balkongen i morsse när husse skulle kolla om lyktan sen igår var släkt som han har där när han röker på kvällen. Iaf så hade lilla katt ramlat ner från balkongen :( Och väckte mig runt nio när han jamade så högt så de hördes in. Jag drog på mig kläder och flög ner i trapphuset och ut till min lilla som blödde i nosen och haltade . Fy vad jag grinade .. Men han har ätit och hoppar upp och ner på diskbänken men han ser inte så pigg ut som vanligt och svullen runt nosen så kl ett fick vi en akuttid till doktorn. Hoppas det inte är allvarligt :/.


Sen gick jag ut med hundarna och det verkar inte vara min dag för ut genom ett par buskar vid en altan flyger en svart han hund ut . Jippi Devils favorit eller inte blir ett jävla slagsmål innan ägarjäveln får tag på sin hund som den inte har nå koll på ändå har hon den lös på altanen medvetet. Så tappar hon taget om hunden igen och dom ryker ihop . Sen släpade hon in den i svansen . Jag gick fort som fan därifrån innan hon tappade hunden igen. Blev iaf inga skader på mina hund. och jag hann idiotförklara henne innan ja gick.




Igår tog jag mitt första dopp ute . Connys bror knuffade i conny från bryggan och jag åkte med eftersom jag höll i conny. Men det var skönt i vattnet :D Sen var vi förbi och hälsade på Zeb hoss connys föräldrar han som lever lyx nu och aldrig behöver ha koppel på sig.

Lär sätta fart nu har hela vardagsrummet fullt med valpar som sliter och drar i precis ALLT..


Ciaaoo
Håll tummarna för älsklings katten

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Gud vi lär komma förbi nån dag. Måste se valparna innan dom flyttar :P

2009-08-12 @ 12:52:48
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Ska ni ha kvar en ?? Skulle ni inte göra er av med Engla?

2009-08-12 @ 20:18:26
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Du behöver inte förklara dej.. :) Men hade jag vart er hade jag aaaaaldrig skaffat en valp när ni ska ha barn. Även om Niklas vill ha en till amstaff så vet han att det inte kommer gå än på ett par år. NI anar nog inte hur mycket jobb ni har framförer ;P

2009-08-13 @ 12:09:21
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Har du fått nå datum än föresten? :P Vilken vecka är du i nu?

2009-08-13 @ 22:10:21
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: jessica

fin blogg.

hoppas du haft en bra dag! :)

2009-08-16 @ 10:25:44
URL: http://jessicaisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0