Stalldag

Ja allt gick ju som vanligt inte planerat, Men denna gång en positiv förändring i mitt schema, Ida hörde av sig och ville ha hjälp i det nya stallet eller ja för mig gamla stallet eftersom Rasmus mamma hade det tidigare. Jag Engla Zeb åkte till stallet med Ida Amanda och vovven Diffy och började skrapa färg i taket jobbigt som fan man fick gammal torkat färg i hela ansiktet och i alla andningshål ;D Men det kommer bli fint sen när färgen kommer på. Som tack för hjälpen fick jag följa med på en ridtur, Skönt att få komma upp i sadeln igen efter säkert ett halvår.
Väl hemma efter alla timmar så kastade jag mig i duschen och sen hit, Conny håller påmed lite mat sen blir det nog inte så mycket idag.  Längtar redan efter att få krypa ner i sängen!


Hörs
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0