Puh!

Ja nu sitter jag här ;) Har precis varit i duschen och tvättat Zeb hehe det måste ha sett väldigt roligt ut med tanke på att han väger 10kilo mer än mig och är stor! Jag behöver inte böja mig ner när jag ska klappa honom på huvudet och då är jag 1,75 cm lång . Det var lite bökigt för han ville sitta ner hela tiden och då kommer man inte åt överallt sen fick han för sig en gång att han var klar och tramapade rakt ur duschen och blötte ner hela golvet. Men nu är han klar, ren och luktar gott. Han och Engla leker med en boll nu dom är så söta.  


Devil ska få leka med sin bror Trouble idag.
Det behöver han så att han får spronga av sig lite,
sen tänkte jag att jag ska ta ut han och Zeb på en promenad.
Men lär göra det själv dock då C precis ringde om att han har mkt på jobbet
och hans skoter kommer idag :D, Lär vell dit och kolla på den åxå.


Men nu ska jag kladda på lite smink och gå ut och möta Amanda.
Ni får en bild på Devil och bror Trouble.
Tycker det ser tråkigt ut utan bilder
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0