Nystart

Har tagit mig i skinnet och bestämt mig för att börja blogga igen.

Har nyss slagit mig ner vid datorn med en kopp kaffe. Jag har på sista tiden mer eller mindre flyttat in hoss Conny. Så på dagarna är jag Engla och Connys rotweiler Zeb här och myser medans conny jobbar. Devil bor hoss mamma tills han och Zeb har förstått att dom inte ska bråka med varandra utan att dom ska tillhöra samma flock! Engla förövigt har sitt första löp :O Mitt spöke börjar bli stor Hehe.

Vaknade tidigt idag drog mig ur sängen vid åtta! Bara för att gå ner och kolla på Rix morron zoo som dom börjat sända på tv! Rätt kul att se dom och inte bara höra. Efter ett tag lessnade hundarna och jag var tvungen att ta mig ut i detta vidriga väder, Tog mig ner till affären för att köpa lite bullar och annat gott till mig och hundar. Väl hemma blöta och kalla så fick båda vovvar frukost sen somnade dom sött på varsitt håll Engla i soffan och Zeb uppe i sängen. Jag hamnade här vid datorn.  Conny kom precis hem en sväng han skulle hämta sitt sim kort hans telefon är på lagning, så han skulle få låna en av sin mormor tur det. Saknar hans mess varje morgon där det står typ Godmorgon älskling sovit gott.. Så söt han är! Han skulle åka ner till affären nu och köpa cigg för jag glömde det sen ska han tillbaka och jobba :( .

Dagens sysslor:
Bädda sängen
Plocka ur diskmaskinen
Duscha Zeb och Engla hur jag nu ska få in en rottis på 60 kilo i duschen!?! HAha ja det visar sig
Fika med mamma

Dagens plus och minus
Plus: Är att jag slipper städa idag för det gjorde jag igår
Minus: Vädret jag avskyr när det är kallt och regnar


Sen vet jag inte vad som händer. Lär ju fördriva tiden tills älsklingen kommer hem.
Nu tänkte jag kika lite på tv och mysa med hundar i soffan.
Hörs
<3




Kommentarer
Postat av: Thess

Lycka till med sammanförandet av Zeb och Devil! :)

2008-10-16 @ 12:46:36
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0