Fun!

Hej hej missade Devils bror så kanske det blir ikväll istället, förhoppningsvis.
Åkte iväg med mamma till Brynäs zoo en sväng då våran gamla vän Therese var där och informerade om hur man aktiverar sin hund.
 Hon bor iaf i sthlm så det var ett par år sedan sist men hon var lika glad som vanlig :).
 Fick lite tips av henne hur jag ska aktivera lilla fröken Engla då hon lätt blir uttråkad ;).
 Och om ca två veckor ska vi åka hem till Elin för Therese ska hålla en rallylydnads kurs *stavas* 
så jag och Engla ska vara med på den,
Sen blir det övernattning och lite annat roligt hoss Elin.
Men vill inte ta med Devil så jag och C byter hund så han har Devil och jag tar Zeb med mig.
www.workingdogsthlm.se
Thereses hemsida


Kunde inte låta bli att köpa ett nytt halsband åt Engla,
Fan måste skärpa mig har hela jävla gaderoben med halsband,
Alla olika modeller och färger.
Men hon blev söt iaf OCH det var refelxer på det.

Kvällen ser ut att bli lugn iaf Danne är här och joinar mig och C.
Dom håller på att titta på film och jag delar inte samma intresse för deras filmer.
Men blir nog en promenad sen.
Och mat jag är iaf hungrig och C har inte ätit sen lunch,
Men nu fyller han ju magen med öl :S.



Hemsk mycket hund blir det i min blogg.
Men det är ju mitt intresse.
Bild är på Engla och hennes nya halsband.
Hörs
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0