Sova?!?

Kan ej sova ångesten smyger sig på och verkar vilja göra mig sällskap tättintill denna natt :S
Hmf..................
Jag är inte direkt överlycklig över denna på hälsning.
 Sitter och lyssnar på låtar med en massa minnen i,
Kanske inte är sådär jättesmart att försöka dämpa ångesten med att dra upp saker och ting,
 Men men kanske ändå ett sätt att bearbeta.
Träffat en människa som har varit med om liknande saker och ting och det drar ju i sig upp en hel del...
Sår som inte har läkt börjar lixom ja vad man ska säga vara och blöda lite smått.
 Ska man kanske prata med en kurator eller nå?!?
 Men känns inte som min grej de heller att öppna sig för en vilt främmande människa?
 Ne skulle inte palla det.
Men det har vell att göra med mina fruktansvärda fördomar mot allt och alla och jag litar en på nån.
Bara C men ibland dum som jag är tvivlar jag på saker och ting han säger mig.
Fast jag innerst inne vet att han menar varenda ord han säger till mig. 
Men nog om detta nu ska inte tjata en massa men kan vara skönt å skriva av sig det värsta och lämna det se.


D
et som är tur nu är att jag har hittat en sån underbar människa.
Som bestämt sig att ge sin kärlek till mig :)
Den lycka som springer igenom mig varje dag då denna människa kommer hem från jobbet kan inte beskrivas.
Vi har bråkat två gånger! På ca ett halvår,Vilket inte alls är likt mig.
Framförallt min mamma vet att jag har hett temprament och har vilda ord fajter dagar i ända.
Så två gånger! helt sjukt vad bra och båda gångerna var det alkohol på c`s sida.
Och vi har kommit överens om att han när han ska bli  full ska han inte visstas i närheten av mig.
Men ett lagomt antal öl är helt okej, vill inte ha onödigt bråk bara.
6månader ca och jag är fortfarande nykär upp över öronen och ner till tårna.
Han har tagigt ner mig på jorden (på ett positivt sätt)
Han behandlar mig på ett väldigt värdigt sätt!Mer än vad man hoppas på.
Och vi har ett ärligt förhållande, Jag klan slappna av och vara mig själv.
Nu ska vi flytta ihop i ny lägenhet VÅRAN och inte bara hans lixom.
Jag ska få inreda vårat hem där vi ska dela framtiden ihop.
Är så himla glad för att jag har dig Conny Sers.
Du är en fantastisk person.
Vi delar något som är för bra för att vara sant!
Ibland känns allt som i en dröm som jag aldrig vill vakna upp ur.
Jag älskar dig fruktansvärt mkt för precis den du är.
Och tack för att du gör det svåraste lätt bara genom att finnas där jämt.
När du ser att jag är ledsen och mår dåligt och jag inte vill prata om orsaken,
Sträcker du bara ut din armar och jag får kryppa tätt intill och känna värmen och tryggheten från dig.
Och du står och håller om mig tills jag inte orkar gråta mer och sedan lyssnar du på vad som känns fel.
Och tröstar mig sen med dina fina ord!
Din Denize





Oj oj oj mkt kärlekstjaffs nu haha men vill bara förklara min kärlek för denna karl. Och jag mår helt great nu och bara ler.
Efter jag skrivit detta.
Trodde aldrig jag skulle få känna mig så lycklig någonsin!
Är väldigt sent nu men vi är vakna :S Kan vara för att jag sovit nästan hela dagen då blir man inte trött.
C och Hillblom spelar tv-spel och vet nog inte vad klockan är :P .
Skriver mer imorgon vardagligt förståss tänker inte skriva kärleksbrev fler gånger.
Så svårt att hitta ord och få allt att stämma bra så han ska tycka jag är gullig hehe ;)

Hörs
<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojojoj vad söta ni har blivit då. :) haha.

men jag är glad för dig skull, du förtjänar det där.

jag träffar hellre den glada och spralliga Nize, ist för den där ledsna och tillbakadragna tjejen.

Jag älskar dig, Denize. you know that!

2008-11-24 @ 01:29:53
URL: http://toohotforyoutohandle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0