Denize

Har inte haft någon lust till bloggen på ett par dagar.
Men tänkte kika in å berätta att jag haft en skön helg iaf.
Fick nått ryck å storstädade som fan i fredags hehe men nu är det fint .
Dock har jag precis diskat och tänkte ta ett varv med dammsugaren.
Hundarna drar in så mkt skit i detta väder.

Har varit på en långpromenad idag trots att ryggen värker .
Blir bättre efter att man rört sig plus att man håller vikten lite under kontroll.

Tänkte laga nån kycklinggryta idag med cocos mjölk å sånt ,
så man får lite variation.
Det är kul å laga mat men inspirationen är kass som fan :/
Måste försöka hitta på nå roliga enkla maträtter.


Har inte så mycket mer att dela med mig av .
Saknar min älskling som fan idag :/
Men han kommer ju hem snart :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0