City

Gjorde stan med mamma och Lexie idag.
Rotade fram ett presenkort på åhlens
så isället för att mitt nödvändiga smink kostade 300kr så blev det 100kr :)

Var och bytte jeansen L fick för det var ett hål i dom.


Nu ska jag piska mig igenom motionspåret med nya skorna och vovven på släp :D
Conny har iaf gömt sig i sovrummet med sin nya telefon haha


Häromdagen hade vi världens gulligaste betongbarn med kamphund ;)
Nedå snarare Valbo brud med pudel

 hon drog minsann i kopplet så stackars Rex fick snällt följa med på promenad över planen på pappans jobb
Är dom inte fina ? :) <3





Kommentarer
Postat av: Flåsarn-En tigermamma med humor!

Så otroligt söt dotter och en otrolig vacker hund!



Önskar att jag också får köpa en hund en vacker dag, men det ser ut att bara bli en dröm som aldrig blir sann, tyvärr.

2011-05-15 @ 21:55:01
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!!



Va roligt att du hojjtade på mig häromdagen, trevligt att ses igen :-) Och så söt hon är Lexie, värsta goungen...hihi!



Och kommer du ihåg radhuset jag berättade om? Vi fick det :-) Så vi uppgraderar också vårat boende och lämnar lära Centrum till sommaren, skoj! Får en liten fin gräsplätt med altan.



Du är hjärtligt välkommen över på fika nån dag i sommar om du vill, tösen får oxå följa å mumsa bulla å busa :-)



Kramis!

2011-05-18 @ 10:31:02
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0