Skadad

Har haft fullt upp :P
Mikki jag och barnen var på öppna förskolan i måndags.
Det va lungt där faktiskt! :O

Igår tyckte jag att vi skulle ta en promenad till Owes.... Bad choice nize..
Fy vad de blåste
 helt galet
 och dom nya vagnarna fick smaka på det skitiga vattnet som låg på vägen.

Positiva va iaf att vi träffade Ida och Amanda med söt hästarna Eitill och Hatid (ska vara en prick där över Hatids namn men vet inte hur man gör sån ) :P
Milo och Lexie fick sitta på hästen :D
Det ska börjas i tid.

Efter promenaden blev jag bjuden på lunch hoss Mikki.
Fick typ tusen våfflor med sylt och glass.
TOKGOTT
Det tackar vi för

På vägen hem lyckades min ena fot glida iväg på nå sätt så nu vet jag inte om den är stukad eller bryten.
Ont göt det iaf.
Det knaka till i hela foten
 Har lindat den.
Krångligt att hålla reda på lill galningen när man har ett ben typ haha


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0