Slö helg

Ja inte har det hänt mycket denna helg.
Vi har mest varit med varandra inhandlat nödvändigheter och sånt kul.
5 stycken fiskar har flyttat in i vårat akvarium haha mina skötebarn som jag vårdar ömt.

Lexie har fått feber så då blir det mycket inomhus aktiviteter typ kolla på film.
Hon vill mest vara stilla.
Vem vill inte de med 39graders feber :/ .
Tråkigt när hon blir så dålig.

Inatt hade hon 39,8 tyckte så synd om henne!


Imorgon väntas det jobb för mig lixom veckans alla dagar.
Vill verkligen att detta håller i sig med jobb nu!

Pappa Conny får vara hemma med Lexie när hon är dålig.
Räcker med att en av oss är borta.
Skulle vara jobbigt om varken mamma eller pappa var hemma när hon mår så dåligt.
Och nu när jag äntligen har fått börja arbeta så blir det lite svårt att vara hemma för min del.
Även om det svider i mammahjärtat att lämna henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0