Valbo

Ja det kommer väll alltid vara likadant...
Att man ens orkar!
Att jag ens orkar bry mig så mycket att jag ägnar ett inlägg
trotts att jag sa att jag INTE skulle göra det...

När man ärligt säger en sak som man tycker så ska en ta åt sig personligen utav detta.

min kommentar om att JAG inte förstår
hur dom som har ett barn och tycker det är påfrestande och jobbigt skaffar ett till innan man fått ordning på det hela.
Det är min åsikt som jag valde att yttra mig om.
Och inget jag vräker ur mig för att vara elak?
Eller för att peka ut någon för i sånna fall hade jag
skrivit dit namn på en specifik person,

kommentaren blev tydligen ett personligt påhopp emot en person.
Fastän jag syftade på många många som klagar ofta på sina barn i min närhet!

Sen kommer inte personen till mig personligen och frågar vad jag menade med det jag sagt
utan väljer själv att det är denne
jag bara hoppar på och menar med det jag sagt.


Med det sätter jag punkt och blandar mig inte i det hela.
så jävla typiskt när människor väljer att inte fråga personligen.
Jag väljer att ta det med personen det gäller på en gång istället för att
gå massa bakvägar med blogginlägg då slipper man missförstånd!

LESS!

Kommentarer
Postat av: Marina

Det har alltid funnits folk som skaffar fler barn är dom är redo för, kanske för tätt mellan syskon. Planerat eller oplanerat.

Sen är det upp till var och en om man tar åt sig. För gör man det så kanske man är just en av dom som inte var redo för allt arbete det innebär med flera barn.

Så typiskt för samhället nuförtiden när alla pratar genom maskiner och inte direkt med varandra, man kan inte läsa av hur den andra menar utan det blir väldigt lätt missförstånd.

2011-01-21 @ 19:11:39
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - VINN HÅRPRODUKTER

Men Denize, precis som jag skrev till dej på FB så blir jag inte sur över vad du skrev, och oavsett om du menade mej eller inte, så stämmer ju min livssituation precis in på din kommentar - med andra ord är det klart jag blir ledsen.



Jag menar du skrev själv att dte var så irriterande och egoistiskt??? Och hur kul känns det att höra? Jag tycker inte att jag är det minsta egoistisk för att jag valt att skaffa täta barn så dom får ut så mycket som möjligt av varann. Inte heller tycker jag att det är egoistiskt att säga att jag är trött, men irriterande möjligtvis.



Från min sida har jag svårt att förstå varför mammor ska trycka ner varanndra, istället för att stötta varann.

2011-01-22 @ 09:36:35
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - VINN HÅRPRODUKTER

Och marina, jag missköter alltså mina barn då eller?och är inte redo för det för att jag är trött av att inte få sova?? var ett nytt sätt att se på saker. Då kanske man inte är redo för jobb heller om man blir trött av det? bara undrar...

2011-01-22 @ 09:42:09
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Marina

Emma: Jag menar inte dig.

Det har alltid varit såhär ända sen jag hade ungarna små och det kommer att fortsätta vara såhär. Men det blir värre av att alla pratar genom maskiner och inte direkt med varandra. Jag läser oxå flera bloggar och ser hur det är. Förr fanns inte bloggar och då blev det inte en massa missförstånd och att vissa känner sig utpekade och skyldiga och så blir det en massa skit av det oxå.

Du gör det bästa för dina barn lika väl som andra gör det dom tycker är bäst för sina barn. ALLA är vi olika och tur är väl det.

2011-01-22 @ 19:08:28
Postat av: carola

Jag har ej heller pekat ut särskil mamma, utan allmänt..Det är hårdare nu att vara mamma, så många krav och allt man måste ha.

Det tråkiga är att i alla kommentarer har jag påstått saker som inte ens finns skrivet någonstans, folk läser mellan raderna.

Har aldrig sagt att det handlade om EN mamma, fast tar man åt sig kan jag inget göra.

Sen att hänga ut mig och påstå att jag tycker att jag är perfekt:).

Den här personen har fler ggr hängt ut folk på sin blogg, då är det ok?? Hon gick aldrig runt till oss grannar istället klagade hon på oss på sin blogg?

Vad är skillnaden, varför får vissa skriva och klaga på vissa och inte andra?

Är vissa bättre än vissa?

Jag menade ingen speciell när jag skrev, jag blir bara ledsen när jag ibland kikar in på en del bloggar och det bara handlar om alla dyra saker..Barnen nämns knappt.

Tro mig jag vet hur det är att vara trött men jag orkar inte skriva om det varje det:)

ATt skicka anonyma kommentarer där man drar in min familj och barn det är lågt så lågt..

som jag sagt förrut drar man in min familj, snackar illa om mina barn så har man gjort bort sig.

Orkar inte lägga ner energi på det här, finns viktigare personer i mitt liv..Tro det eller ej:)

Kramisar och kör hårt på dina drömmar Nize, tror på dom planerna jag

2011-01-23 @ 20:42:57
Postat av: Zanna

Jag tycker att detta inlägg var bra skrivet.. Sätt punkt bara så lugnar det ner sig..Alla är olika och alla har rätten att uttrycka sig.

Sen är det självklart att det är jättetråkigt att det blir missuppfattningar, nackdelen med internet..



Ta hand om dig! Kramar



Btw, guuuud va söta bilder det var på hunden i fönstert då, haha, charmigt värre..

2011-01-25 @ 13:59:55
URL: http://coxiq.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-25 @ 14:29:07
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Hoppas allt löser sig <3 kramar

2011-01-25 @ 14:29:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0