Skitarg!!!!

Jäkla piss program :(

Nezifa den otroligt söta lilla flickan med läppspalt som bodde mitt i ingestans i en hydda och hade ingenting.
Dom andra barnen mobbade henne.
Och föräldrarna var ledsna.
Hon fick en operation och blev så fin.

Hon hade fått fina nya kläder (när hon kom hade hon skitiga gamla trasor).
Hon var såå såå söt!

Precis när läkarna packat ihop och åkt så trillade hon när hon lekte och stygnen åkte upp.

Va fan!

Ångrar att jag tittade!
tittade bara på programmet för att jag blev så föälskad i den lilla flickan
Och när det blev sådär för henne blev jag ledsen!

Hade jag haft en massa pengar hade jag rest dit och gett dom pengar...



Nästa gång läkarna åker så åker dom precis dit nezifa bor.
Och om hon är frisk då så ska hon få en ny operation.
Och jag hoppas verkligen det!



bild ifrån tv4.se

Kommentarer
Postat av: Fia

Sånt händer även här fast då pga att barnen gråter så otroligt mycket att stygnen spricker upp..

2011-01-11 @ 23:08:44
Postat av: Mikkki och Milo 8 månader

Ja dom är skit snygga men vill helst ha en vagn med rull hjul i fram..Lättare att dra! Adam tkr dom är skit fula

2011-01-13 @ 21:08:05
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0