TRÖTT

Har varit en bra helg.
Bjöd in oss till grannarna Charlie och Matilda på fika  i lördags:)
Tränger mig på lite fint jag haha..
Vad vi gjorde sen har jag glömt.

Idag åkte jag och lillfröken till Fia oh hälsade på.
Deras son Liam är 1år äldre men lika kul tyckte Lexie.
Hon är mycket mer intresserad av äldre barn som rör sig mera.
Gissa om hon somnade ovaggat när vi kom hem haha ;)

Undet tiden jag var borta så hade Conny tvättstugan dammsög och skura golven!
Duktig sådär han! :)
MIN fina!



Har nyss smällt i oss kycklingfilee med pottisgratäng och sallad.
Helt trött i kroppen borde duscha men orka?


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Ja jag vill ju vara med men det känns som att man betalar in mer än vad man får tillbaka. När jag får jobb kanske. Men adressen vi bodde på för ett år sen var ju med i grannyran när det var. Herre gud, jag skulle gråta blod om jag hade bott kvar och inte varit med. Nu bor jag dock 1 gata ifrån så det känns inte som att det blir storvinst här på ett tag. Men man vet aldrig. Hoppas er vecka börjat bra!

2011-02-07 @ 19:54:59
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0