Trött

Babymassagen vart inställd idag så istället gick vi till öppna förskolan och fikade lite.
Med Malin Mikki och deras pojkar Emil och Milo.

Skönt att göra något förengångskull och inte sitta hemma och ruttna.

Så bra när det börjar funka med maten på Lexie och att hon äter på regelbundna tider.
Inte som när man ammade att det kunde bli 100gånger på en dag.
Och dom flesta gångerna så skulle hon amma minst en timme.
Då var det lite jobbigt att inte vara hemma.


Imorgon blir det tidig morgon för vi fick en återbudstid till Öron.
Vi ska på efterkontroll med lillans öron och ska åxå få göra ett hörselprov.
Så man får se att allting är bra.
Dom frågade idag om jag kunde komma och självklart ville jag det.
Med tanke på att hon precis varit förkyld för då ser ju dom ifall det skulle vara en ny inflamation på gång.



Men ne nu ska jag duscha och ner i sängen.
Skulle verkligen behöva byta sängkläder men orkar inte!



Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Lovis !

Sv ; ja visst är det underbart där , helt perfekt lagomt avstånd till allt nästan..

Gick en promenad i byn där idag och kollade på alla hus, så jag såg din fars hus ;) skitmysigt ju .

2010-10-17 @ 22:43:22
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0