Söndag

Dagen igår var en dag med tvätt haha :P
Skönt att allt är rent.
Hade villat städat men det får vänta.

Tog en promenad med
Emma och barn.
Så himla skönt att ha sällskap när man går.
Det blir inte lika långtråkigt.
Med mig i koppel fans Rex såklart.
Han är så snäll att gå med.
Orkade inte med Devil som bara släpar omkring på mig ;)




Skulle grillat idag men vi skjuter på det tills nästa helg så Emmas karl kan var med såklart :)
Så var det inte så roligt väder heller.
Ska bli kul jag älskar att grilla korv.
Så mysigt att vara ute och umgås ....


Blev istället hembjudna till
Adam och Mikki
På tacos och bingolotto ! 
Mysigt!! :)


Mer än så delar jag inte med mig utav för jag måste skutta in i duschen och ta mig iväg och köpa mat till jyckarna!
 










Måste införskaffa ett till spjälskydd.
Matchar ikke med Puh till Kitty


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår&trätåg

Haha ja icrade korvarna å åt till lunch iställe ;)



Vi tar dte nästa helg så hoppas vi på att fler vill va med. Mina sk vänner är ju så jäkla trökiga å kan inte ens svar när man hör av sig!

2010-10-24 @ 14:41:35
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Isabelle

åh vilken söt bild! va stor o fin han är Rex! =) o kul att ha o lilltjejen verkar trivas så bra ihop.

2010-10-26 @ 23:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0